Temat szkolenia:
„ORGANIZACJA I PLANOWANIE CZASU PRACY”
Szkolenie odbyło się w dniach 22-23.02.2016r i skierowane było do osób, które potrzebują planu jak organizować czas pracy oraz jak dzielić sprawy na priorytetowe i te których wykonanie nie stanowi priorytetu ale jest ważne.
Celem szkolenia było przedstawienie praktycznych aspektów, związanych z organizacją i planowaniem czynności wykonywanych tak aby wykorzystać ten czas najbardziej efektywnie. Ponadto każdy uczestnik poznał praktyczne aspekty wykorzystania naukowo opracowanych zasad.
Szkolenie było dobrą okazją do rozwiązania wielu wątpliwości, związanych z poruszaną tematyką. Poprowadził je wykwalifikowany trener z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów. Każdy z uczestników otrzymał certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu i warsztatach.
Program szkolenia
- Zagadnienia szkolenia
- Przekonania na temat czasu
- Reguła planowania
- Zasada Eisenhowera (ustalanie priorytetów)
- Zasada Pareto (80/20)
- Krzywa indywidualnej wydajności
- Reguły formułowania celów (SMARTER, 5W2H)
- Efekt piły – blokowa organizacja zadań
- Szybkie przyswajanie wiadomości S-Q-3R
- Ćwiczenia praktyczne
- Podsumowanie, wyjaśnienie wątpliwości, pytania.